مثبت فکر کنید 4

 

مثبت فکر کنید : تا عمری طولانی تر از آدم های بدبین داشته باشید .

مثبت فکر کنید و دیوارهای مغزتان را با تصویرهای بسیار زیبا نقاشی کنید .

شما فقط همان چیزی را بر می گزینید که به آن فکر می کنید . به چیزهایی فکر کنید که تصور شما را از سعادت افزایش می دهد . به گونه ای بیندیشید که در شما احساس خوبی ایجاد شود .

 

مثبت فکر کنید

 

به همان چیزی تبدیل می شویم که تمام روز به آن فکرمی کنیم . کسانی که مثبت فکر می کنند به قدرت خلاقشان وصل می شوند و از تمام قدرت های سازنده ی خود بهره می برند ، به آن چه مایل اند انجام دهند و آن چه دوست دارند حس کنند ، توجه می کنند تا در هر موقعیت بتوانند بهترین کاری را که می خواهند ، انجام دهند .

کسانی که فکر منفی دارند خودشان را پریشان می یابند . افکار منفی به شدت بر ما جنگ می اندازند ، و تعدادی از عواطف مشخص مانند : خشم ، سردرگمی ، اضطراب ، نگرانی ، افسردگی و خستگی را در ما ایجاد می کنند .

عواطف منفی ظاهرا دستگاه ایمنی بدن انسان ها را ضعیف می کند . ضمنا از نظر روان شناختی بر بیولوژی بدن تاثیر می گذارد .

 

تاثیر واژه ی منفی بر سلامت فرد

اگر به واژه ی منفی در هر فرهنگ لغت نگاه کنید ، به وضوح متوجه خواهید شد که منفی بودن برای سلامت و تمایل شما برای شاد زیستن ، مخرب و خطرناک است .

فکر منفی خاصیتی نیست که بتوان از طریق آن به چیزی مثبت ، قطعی یا مطلوب ایمان آورد . افرادی که فکر منفی دارند . آن ها نسبت به افکار سازنده انعطاف ناپذیرند ، در عوض با حل هر مشکل مخالفت یا مقاومت می کنند .

شکست می تواند ما را در معرض خطر تفکر منفی قراردهد . هیچ یک از ما پذیرفته نشدن را دوست ندارد .
برای کسب بیشترین نتبجه از عمرتان ، اصول و قواعدی مثبت نه تا حد مطلوب برای آینده ، بلکه عملا خوب برای همین الان تنظیم کنید .

 

مثبت فکر کنید 1

 

دیدگاه و چشم اندازی درباره ی زندگی داشته باشید . همواره گزینه ای برای انتخاب و پنجره ای برای نگاه کردن از آن دارید . بهترین منظره ی ممکن را انتخاب کنید .

راه هایی جست وجو کنید تا افق را گسترش دهید و الویت های خود را چند برابر کنید . برای نگاه کردن به زندگی مفهومی رو به رشد انتخاب کنید .

 

مشاوره تلفنی راهی برای مثبت اندیشی

اگر شما کسی هستید که دایما افکار منفی آزارتان میدهد و نمیدانید که چگونه از آن رها شده و مثبت بیندیشید ، مشاوره تلفنی و صحبت کردن با بهترین مشاوران و روانشناسان ضمن اینکه به شما آرامش داده  ، مسیر درست را نیز به شما نشان میدهد . برای این کار فقط کافیست بدون پیش شماره از تلفن ثابت با شماره تلفن  ۹۰۹۲۳۰۵۹۸۳ تماس حاصل فرمایید و از خدمات مشاوره روانشناسان و متخصصان بهره مند شوید .

یا به سایت www.heiroo.com مراجعه کنید.

 

مثبت بودن و تاثیر معجزه آسای آن

مثبت فکر کنید ؛  مثبت بودن به معنای سپاسگزار بودن از معجزه ی عمرتان است ، حتی زمانی که امور مطابق میل شما جریان ندارد . بینش مثبت در جست وجوی پبشرفت ، راه های اصلاح امور و ایجاد چیزها به بهترین وجه ممکن منجر می شود .

نگرانی و اضطراب اضافی را می توان با عواطف مثبت مهار کرد . هنگامی که متوجه شوید افکارتان منفی است ، به یکی از اندیشه های مثبت فکر کنید و به مدت هفتاد ثانیه بدون مزاحمت به آن متوسل شوید .

برای در نظرگرفتن زمان به ثانیه شمار ساعت مچی خود نگاه کنید . مطالعات نشان می دهد که اگر در انجام دادن این کار موفق شوید انرژی مثبت به هشیاری شما کمک خواهد کرد . روی این مسئله کار کنید .

 

مثبت فکر کنید 2

 

از خودتان سوال کنید چه افکاری شور و شوق شما را افزایش می دهد ، شما را سرحال می آورد ، معنویات شما را تقویت و شما را به روشن بینی نزدیک تر می کند . به افکاری بیندیشید که تجربه ی زندگی را عمیق کند .

افکار مثبت می تواند به عادت ، یعنی راه جدیدی از تفکر تبدیل شود . یاد بگیرید که مقاومت فراتر از تجربه ، جریان خالص انرژی مثبت به سمت شما را متوقف می کند .

 

مشاوره کودک تلفنی

 

برای مشاهده مطالب بیشتر روی لینک زیر کلیک نمایید.

منبع : مشاوران هیروو